[wpseo_breadcrumb]

Проектування залізничної колії

Отримайте проект з докладним обґрунтуванням і точними розрахунками, який вже погоджений із залізницею і вписується в ваш бюджет

Ви отримаєте більше, ніж просто проект.

Проектирование железнодорожного пути фото
Повний пакет узгоджених документів, з якими можна починати будівництво вже завтра:
01
технічні умови Управління залізниці;
02
конструкторські рішення за всіма елементами залізничного полотна, що базуються на вивченні геології ґрунтів і топографії місцевості;
03
проекти під'їзних шляхів з майданчиками, авто під'їздами, супутніми спорудами;
04
економічне обґрунтування і складені кошториси по всім спорудам шляху;
05
узгоджені технічні умови і повний пакет підписаних дозвільних документів;
06
проекти влаштування сигналізації та централізації.
Ми розробимо такі рішення, які забезпечать безпеку руху, найбільш сприятливі умови роботи вашого підприємства з урахуванням всіх правил і норм проектування.
Етапи розробки і узгодження проекту

1. Інженерні вишукування

Детальне вивчення рельєфу, фізико-механічних характеристик ґрунтів та інших особливостей природних умов, де планується проводити будівництво залізничної колії.

Наші фахівці виїжджають на об’єкт для проведення польових робіт, використовуючи при цьому спеціалізоване обладнання.

Инженерные изыскания при строительстве жд путей
План и профиль железнодорожного полотна

2. План і профіль залізничного полотна

Проектування поздовжнього профілю і плану шляху вимагає ретельного вивчення можливих рішень і зіставлення їх будівельних і експлуатаційних показників.

Робимо розробку оптимального положення залізничних колій з урахуванням кривизни і ухилів вашої ділянки. Визначаємо положення залізничного полотна на території майбутнього підприємства, необхідні розгалуження, злиття.

3. Штучні споруди

Проектуємо розміщення необхідної кількості водопропускних споруд, а також розробляємо розміщення приколійних споруд:

  • водовідводів, дренажних лотків, труб, мостів.
  • вантажно-розвантажувальних майданчиків;
  • приколійних споруд та розміщення вантажно-розвантажувального обладнання.
Искуственные транспортные сооружения
Подключение общим жд сетям

4. Інженерні мережі / Сигналізація і централізація

Розробимо проект підключення вашої майбутньої залізничної колії до загальної мережі з урахуванням:

  • сигналізації – візуальні та звукові сигнали, що забезпечують безпеку руху поїздів;
  • централізації – дистанційне керування стрілочними переводами;
  • електромережі – система освітлення вантажно-розвантажувальних фронтів.

5. Розрахунок вартості та складання кошторису

При розробці проекту, розглядається ряд можливих технічних рішень, з яких вибирається оптимальний варіант. Завдяки такому підходу, проектування і будівництво залізничних шляхів, їх подальша експлуатація максимально вигідні Замовнику.

У вас буде точна сума всіх витрат на будівництво залізничного полотна і приколійних споруд, в межах якої буде проводитися закупівля матеріалів і оплата будівельних робіт.

Расчет стоимости постройки жд путей
Согласование проекта постройки железнодорожных путей

6. Узгодимо проект з підрозділами Укрзалізниці

Підписуємо розроблений проект в управлінні залізниці, якому підпорядковується станція місця примикання.

Узгодимо проект зі структурними підрозділами Укрзалізниці, які обслуговують комунікації та інженерні мережі, які знаходяться в межах об’єкта будівництва.

01
Вам не доведеться освоювати складну залізничну термінологію, вдаватися в технічні деталі.
02
Всі роботи по отриманню технічних умов, проектуванню та узгодженню ми виконаємо для вас на найвищому рівні.
03
Ваше завдання - ставити підписи на документах, які ми підготуємо від вашого імені і в ваших інтересах.

Зв'язатися з нами

     

     

    Компанія “Захід Шляхбудтранс” надає комплекс заходів, спрямованих на проектування залізниці.

    Проектування залізничних колій вважається основоположною процедурою, необхідною для організації подальшого їх будівництва, майбутньої реконструкції або капітального відновлення.

    Проектування залізниць: етапи

    Якого б масштабу не були роботи, проектування і будівництво залізниць не реалізуються без вишукувань. Мета даних заходів – вивчення умов даної ділянки, особливості його експлуатації, а також збір іншої інформації, необхідної для проектування.

    Відправною точкою такого процесу, як проектування земляного полотна залізниць і монтаж інженерних конструкцій, вважається чітко складене “Завдання замовника”. Документ повинен відображати вимоги до шляхів і господарюючих об’єктів на ділянці. Після складається проект, будівництво залізниць на цьому етапі включає в себе такі процеси:

    • Збір інформації та підготовка документації.
    • Вишукування.
    • Письмова підготовка проекту.
    • Проведення експертиз.
    • Оформлення документального дозволу на будівельні роботи.

    Взаємозв’язок: вишукування і проектування залізниць

    Чому проектування залізничних шляхів не обходиться без інженерних вишукувань? Заходи дозволяють отримати докладну інформацію про деформації, міцність та інші характеристики грунту, що є основою будівництва. В процесі вивчаються геологічні, гідрологічні характеристики виділеної території, проводиться екологічна оцінка.

    Вишукування проектування і будівництво залізниць на цьому етапі включають в себе:

    • Геодезичні заходи – отримання даних про рельєфи, діючі споруди на ділянці, дослідження природних умов.
    • Геологічні дослідження – вивчення ґрунтів, аналіз діючих техногенних процесів, сейсмічних ризиків. Тут також оцінюється проект під’їзної колії, оскільки фахівці вирішують, наскільки інженерно-захищеними повинні бути споруди.
    • Гідрометеорологічні дослідження – оцінка кліматичних умов в залежності від сезону.
    • Оцінка переважної екології – проект організації будівництва залізниць неможливо реалізувати без аналізу стану і змін у природному середовищі через впливів негативних навантажень. До таких відносять соціальні, економічні фактори. Розглядається можливість мінімізації негативних впливів.

    Що входить в проектування будівництва залізниць

    Підготовка документів передбачає проведення заходів, які спочатку направляються на отримання оптимального варіанту зведення і подальшої реконструкції. Складається проектування залізничних шляхів незагального користування з декількох етапів.

    Планування земляних робіт або зведення нижнього будови колії

    Розробляються особливості майбутніх насипу, напівнасипу, виїмки і напіввиїмки, планується наявність штучних споруд. Це важливо, якщо одночасно реалізується проектування під’їзду залізничних шляхів, так як тут передбачається наявність естакад, труб, шляхопроводів, мостів та інших інженерних споруд. При необхідності готується проект тунелів, особливостей будови їх стінок, рекомендується вибір матеріалів.

    Розрахунок верхньої будови колії

    Верхнім називають частину залізничної дороги, яка розрахована на прийняття навантажень від коліс рухомого складу. Від того, наскільки грамотно проводиться проектування і розрахунок верхньої будови колії, залежить подальша безпека руху на дорозі.

    Проектування залізничної автоматики

    Уточнюється тип сигналізації і блокування. Вибирається електрична централізація сигналів – проектування під’їзної колії неможливо без реалізації даних робіт. Обговорюється порядок і особливості роботи стрілок.

    Як проходить проектування і будівництво залізниць в “Захід Шляхбудтранс”

    Співпраця з нашою компанією – гарантія комфортної і оперативної реалізації проекту, можливість довірити роботи досвідченим фахівцям з 30-річним стажем в області залізничних послуг.

    • Ми беремо на себе всі розрахунки і проектування залізничної колії – вам не доведеться освоювати терміни і вдаватися в подробиці організації необхідних заходів.
    • Наші інженери врахують особливості ділянки, з яким доведеться працювати.
    • Щоб реалізувати проектування шляху незагального користування і почати подальше будівництво, від замовника потрібно тільки згода у вигляді підпису.

    Зв’яжіться зі фахівцям “Захід Шляхбудтранс” – заповніть заявку, подану на даній сторінці. Вкажіть контакти і назву компанії. Ми зв’яжемося з вами найближчим часом, щоб уточнити деталі і оперативно почати проектування залізничних шляхів незагального користування.