[wpseo_breadcrumb]
Рішення і сегменти
Кожне виробництво унікальне, як і під’їзна колія, що забезпечує швидке і ефективне транспортування.
Отримайте декілька прорахованих варіантів, оберіть для себе найкращий, і ми реалізуємо його для вас.
- до 10 вагонів
- до 30 вагонів
- до 60 вагонів
Чим більшу кількість вагонів ви готові відвантажити на добу, тим вище рівень пріоритетності вашого вантажу для залізниці, і тим швидше вони зможуть доставити ваш вантаж відправнику.
Дізнайтеся, як потрапити у вищу категорію для пріоритетної відправки і при цьому доставляти вантажі швидше і дешевше, на консультації.
- рідини
- сипучі
- фасовані
Кожен тип вагонів вимагає свої особливості складування, розвантаження і навантаження. Головне, на стадії розробки проекту, врахувати різні можливості розміщення під’їзних шляхів та обрати таке рішення, яке забезпечить економію на доставці як для вас, так і для ваших клієнтів.
Дізнайтеся, як використати особливості місцевості, де знаходиться ваше підприємство, і як доставляти вантажі за мінімальною ціною, враховуючи особливості вашого бізнесу, на консультації.
За сегментами
- Для швидкого вантаження зернових ефективно використовувати технологію бункерного завантаження, яке дає можливість вантажити кілька вагонів одночасно або послідовно і за рахунок цього значно скоротить час вантажних робіт.
- При проектуванні обов’язково передбачте встановлення спеціалізованих залізничних ваг. Вони дозволять оперативно відстежувати поточну вагу вагона, що допоможе уникнути недовантаження або перевантаження без додаткового перегону вагонів на ваги, що стоять окремо.
- Ми проектуємо і будуємо залізничні під’їзні шляхи для елеваторів з 2008 року. За цей час реалізували 11 проектів в цій галузі.
- МПП Фірма Ерідон,
- Агротрейд-2000,
- група компаній Кернел,
- НК Епіцентр,
- агрокомпанія ТОФ Нібулон,
- Виницька промислова група,
- ПК Зоря-Поділля,
- АНВП Візит,
- Кононовський елеватор,
- МХП Миронівський хлібопродукт,
- Славутський солодовий завод,
- РАЙС,
- Аль Карим зерно,
- ТОВ АТК.
Якщо ви розглядаєте варіант відправки сільгосппродукції залізничним транспортом або плануєте зробити реконструкцію існуючого під’їзного шляху, залишайте заявку і приходьте на консультацію.
- Плануючи під’їзну колію до станції зі зберігання і перевалки газу і нафтопродуктів важливо розглянути можливість одночасного зливу палива з цистерн, і таким чином прискорити вивантаження в кілька разів. Для цього необхідно правильно розрахувати довжину розвантажувальних фронтів.
- Обов’язково передбачте контроль ваги вхідного і вихідного вантажу, щоб уникнути нестачі.
- Ми знаємо, як правильно розмістити пости зливу і з’єднати їх під’їзними шляхами з урахуванням всіх маневрених операцій.
- Ми працюємо з основними гравцями ринку в цьому сегменті. Отже ви отримаєте рішення від досвідчених і перевірених фахівців.
- Ми добре знаємо, як організувати швидке і точне навантаження і розвантаження рідкого палива з дотриманням всіх вимог систем безпеки і БНіПів.
- WOG (ТОВ Трансшипмент-газ),
- Маршал (ПП Арес),
- ТОВ Еконоватика (ТОВ Вилли Форте),
- БРСМ Нафта (ТОВ Газовик),
- ОККО (ТОВ Гал-нафтогаз),
- Shell (ТОВ Альянс холдинг).
Якщо ви плануєте будувати станцію зі зберігання і перевалки газу, і вам потрібно підвести залізничну колію, або ви бажаєте зробити реконструкцію існуючого шляху, залишайте заявку і приходьте на консультацію.
- При проектуванні кар’єру у вас буде передбачений складський майданчик для зберігання видобутої продукції.
- До цього майданчику можна впритул підвести залізничну під’їзну колію і робити відвантаження прямо зі складу.
- Для прискорення процесу можна організувати бункерно-транспортерне вантаження продукції. При цьому важливо врахувати місцеві геологічні особливості.
- На етапі проектування важливо правильно розташувати складський майданчик, щоб підведення під’їзної колії було оптимальним. Це знизить вартість будівництва шляху і зменшить собівартість продукції, яку ви будете відвантажувати.
- Полонський гірничий комбінат,
- Майданвільський комбінат вогнетривів,
- Пинізевичський гранітний кар’єр,
- ТОВ Синявські граніти,
- ТОВ Подільський граніт,
- ВКП Явір-інвест.
Залиште заявку, і ми допоможемо вам підібрати найкращі варіанти розташування складських майданчиків, під’їзних шляхів та необхідного навантажувального обладнання.
- Вам знадобиться майданчик для відвантаження сировини, розвантажувальне обладнання, склад готової продукції, обладнаний навантажувачем.
- Передбачте процес відвантаження з можливістю фасування і одночасного вантаження різних типів продукції, не витрачаючи додаткових ресурсів і часу на додаткові маніпуляції.
- Під’їзний шлях ефективно з’єднає всі ці елементи. А попередній проект допоможе вибрати краще розміщення всіх цих об’єктів і зробити такий шлях, який на кожній відправці буде економити ваші гроші.
- Укр Агро НПК,
- ТОВ Шакур,
- мережа підприємств хімічної промисловості Райагрохімів,
- МВП Фірма Ерідон (реалізовано 10 об’єктів).
Заповніть заявку, і ми зможемо при зустрічі обговорити можливі варіанти розміщення виробничих об’єктів і найкраще їх сполучення під’їзними шляхами.
- У цій галузі важливо відразу спроектувати підкранові шляхи. Продукція лісгоспу відвантажується козловим краном, під який потрібні свої рейкові колії, вантажно-розвантажувальні майданчики та зручні під’їзні шляхи, які дадуть змогу швидко відвантажувати продукцію.
- Прорахуйте майданчик для складування продукції з урахуванням схилів, рельєфних особливостей місцевості і врахуйте розташування станції, щоб спроектувати оптимальну під’їзну колію.
- Лісгоспи в різних районах України.
Ми допоможемо врахувати геологічні та геодезичні особливості, розрахувати декілька варіантів під’їзду вагонів до станції, спроектувати і побудувати під’їзну колію з повним узгодженням в необхідних інстанціях.
Заповніть заявку і ми на зустрічі відповімо на всі ваші запитання.
- Ключовий фактор – це можливість прийняття вантажів за типами з розвантажувально-навантажувальними фронтами.
- Залежно від технології, можуть знадобитися шляхи, що з’єднають окремо розташовані цехи.
- Під ливарні цехи для скорочення часу вивантаження руди часто доцільно використовувати естакаду.
- Врахуйте можливість поштучного завантаження готової продукції у вагони. Процес вантаження значно прискорює наявність рампи.
Заповнюйте заявку, при зустрічі ми зможемо обговорити всі особливості вашого виробництва і знайти оптимальні рішення по розташуванню під’їзних шляхів до вашого підприємства.