[wpseo_breadcrumb]

Введення в експлуатацію: паспортизація під’їзного залізничного шляху незагального користування

Введення в експлуатацію залізничної колії можливе при наявності відповідного дозволу. Він має бути у людини, яка є власником ділянки.

Паспорт розробляється майстрами з профільною спеціалізацією з використанням інструментальних геодезичних вимірювань шляхів. Якщо вас цікавить паспортизація залізничної колії, зверніться до інженерів “Захід Шляхбудтранс”.

На основі проведеного дослідження складається графік періодичності організації руху локомотивів, обслуговування.

Геодезична зйомка – включає в себе інформацію про стан ділянки. Технічний паспорт під’їзної колії включає в себе дані, отримані за допомогою електронного тахеометра, методом геометричного нівелювання, з використанням лінійних обмірів, здійснюється зйомка кривих ділянок.

Інвентаризація. Проводиться перед тим, як здійснити введення залізничного шляху в експлуатацію. Фахівці враховують стрілочні переводи, оцінюють баластовий шар, проводять інвентаризацію шпального господарства, оцінюють споруди, призначені для відводу води і товщину земляного насипу.

Обробка отриманих вимірювань дозволяє скласти паспорт під’їзної колії незагального користування в порядку, встановленому чинними стандартами. Готуються таблиці, які складаються з декількох частин.

Введення в експлуатацію залізниці: склад документа

Частина перша – загальні характеристики. Інформація про власника ділянки: реквізити, наявність станції на шляху і її загальна характеристика, присутність ухилів і максимальні відхилення криволінійних ділянок. У техпаспорт під’їзної колії вносяться дані про примикання будь-яких організацій, що обслуговують дільницю.

Частина друга – технічна характеристика або акт під’їзних шляхів: інформація про стан стрілочних переводів, шпал, рейок і їх скріплень, опис баластного шару, деформацій. Введення в експлуатацію шляху незагального користування неможливе без даних про зварні стики, негабаритні об’єкти на ділянці.

Частина третя – опис організації в залізничному напрямку. Сюди входить опис наявного вагонного господарства (власного + орендованого), інформація про проведені ремонти, склади, техніку, використану на шляхах.

Частина четверта – в нормі технічний паспорт під’їзної колії незагального користування описує показники діяльності компанії-власника. Вноситься інформація про те, наскільки часто здійснюється навантаження і вивантаження товарів, як подаються вагони до місць вантажно-розвантажувальних робіт, вказується час цих заходів.

Як отримати паспорт на під’їзну колію

“Захід Шляхбудтранс” працює в області залізничних послуг більше 30 років, 12 з них як незалежна компанія. Наші інженери мають багатий досвід в такому напрямку, як комплексний аналіз стану залізничних шляхів, тому документи на під’їзну колію для вашої ділянки будуть створені грамотно і оперативно.

Якщо у вас виникли питання, зверніться до консультантів, використовуючи контакти на сайті.

Оставьте нам вопросы и получите бесплатную консультацию