[wpseo_breadcrumb]

Облаштування навантажувальних платформ

Для організації вивантаження сипучих і рідких матеріалів, необхідно передбачати наявність естакади. Це підвищена залізнична колія, яка захищається парканами і розташовується на відстані не більше 50 метрів від складів і контейнерних пунктів, в залежності від переважаючих вітрів на даній ділянці.

Проектування залізничної естакади здійснюється поетапно, роботу слід довірити досвідченим інженерам в сфері залізничних послуг. Компанія “Захід Шляхбудтранс” має досвід роботи більше 30 років, 12 років ми працюємо як незалежна компанія. За період самостійної діяльності ми успішно виконали більше 300 проектів, в їх числі будівництво залізничних естакад.

Естакада для вивантаження вагонів: види, вимоги

Підвищені залізничні колії реалізуються в залежності від матеріалу, з яким доведеться працювати при вивантаженні-завантаженні. Розрізняють:

  • Проектування залізничних естакад наливної типу.
  • Розробку зливно-наливних ділянок.

Будівництво підвищеного шляху для вивантаження сипучих вантажів і матеріалів в цистернах здійснюється з урахуванням таких даних:

  • При установці зливної естакади необхідно передбачити монтаж ізолюючих стиків – за межами фронту і біля стрілки тупика.
  • Залізнична колія для вивантаження повинна бути спроектована таким чином, щоб не допустити подальше транспортування нафтопродуктів в цистернах в глухому куті.
  • Проектуючи підвищений шлях для вивантаження сипучих матеріалів, інженер повинен передбачити наявність допоміжних перил не менше 1 метра, а також освітлення, що виключає іскроутворення. У зоні місця прибуття вагонів повинні бути присутніми контрольні стовпчики, за які не можна заходити іншим локомотивам.

Підвищений шлях залізниці: деякі особливості експлуатації та монтажу

  • Вантажі на станціях заватажуються з одного вагона в інший або через сусіднє складське приміщення.
  • Щоб залізнична естакада служила в повній мірі, на станціях повинні бути: криті та відкриті платформи, крани, перевантажувальні майданчики для пересування колісної техніки.
  • Підвищені колії естакади для розвантаження залізничних вагонів з укосами (похилими стінками) будуються в зоні земляного насипу. Їх зміцнюють залізобетоном, бруківкою, пластинами.
  • Якщо планується встановити підвищений шлях для вивантаження сипучих вантажів, найкращим місцем вважається зона з вертикальними стінками. В такому випадку естакада монтується на залізобетонній або іншій подібній змішаній конструкції.
  • Якщо планується проектування зливо-наливної залізничної естакади, за основу конструкції беруть тільки фільтруючі грунти.

Будівництво залізничної естакади в “Захід Шляхбудтранс”

Встановлений порядок співпраці з нашими клієнтами забезпечує якість і оперативність реалізації проектів.

  • Зверніться до наших інженерів. Фахівці вивчать наявні документи ділянки, в короткі терміни прибудуть на об’єкт для збору інформації та проведення вимірювань. На даному етапі проводиться розрахунок залізничної естакади.
  • Підготовка проекту, бюджету, графіка робіт. До даного етапу слід віднести реалізацію робіт із залученням майстрів і необхідного технічного оснащення.
  • Здача проекту. У присутності замовника здійснюється видача акту виконаних робіт, документа, що доводить відповідність ділянки чинним нормам.

Досвід інженерів “Захід Шляхбудтранс” допоможе вам реалізувати незавершені проекти або організувати промислове будівництво естакади з “нуля”. Для отримання першої консультації і більш розгорнутої інформації по майбутніх робіт відправте онлайн-заявку прямо на нашому сайті.

Оставьте нам вопросы и получите бесплатную консультацию