Будівництво під'їзних колій
Швидкість і точність на всіх етапах будівництва, авторський нагляд і гарантійне обслуговування.
Ми надаємо супровід при отриманні дозволу на початок підготовчих робіт і будівництва. Всі ці процедури відпрацьовані і налагоджено канали прискореного отримання дозвільної документації.
Всі роботи, починаючи від підготовки будмайданчика і до підключення готових колійних сполучень до систем централізації і сигналізації, будуть виконані професійно і в точності з узгодженими термінами.
У розпорядженні нашої компанії є величезний автопарк спецтехніки (бульдозери, екскаватори, самоскиди, катки, трамбувальні, віброударні та інші машини). Всі роботи автоматизовані (включаючи докручування-закручування болтів), це дозволяє скоротити термін будівництва в декілька разів.
В процесі будівництва проводиться авторський нагляд за тим, щоб всі роботи проводилися в точності до вимог проектних рішень.
У разі виявлення додаткових обставин або умов, неврахованих у проекті, проектна організація (підрозділ) вносить коригування до основного проекту і погоджує у всіх відповідних інстанціях.
В процесі будівництва ведеться технічна документація. Проводяться випробування будівельних матеріалів, складаються акти на приховані роботи.
Інспекційні перевірки якості будівництва підтверджують належне виконання кожного етапу і його точну відповідність до проекту без помилок і відхилень.
Після закінчення будівництва ми протягом року проводимо гарантійне обслуговування:
усунення несправностей, що виникли в процесі експлуатації залізничних шляхів (докручування болтів, виправка колії і т.д.)
Кожен квартал представники залізниці проводять огляд колій і складають акт стану ділянки шляху. Ми усуваємо всі виявлені і зафіксовані ними несправності або відхилення повністю за свій рахунок.
Для цього, вибираємо найбільш слушний час, коли проводиться мінімальне відвантаження вагонів, під’їжджаємо на об’єкт і проводимо необхідні роботи.
1. Підготовчі роботи
Розпочинається облаштування будівельного містечка, мобільних складських площ. Підведення до будівельного майданчика тимчасових автодоріг, зведення тимчасових побутівок, забезпечення будмайданчика електроенергією. Під час підготовчого періоду забезпечується постачання будівництва необхідними матеріально-технічними ресурсами.
Проводиться винос проектної вісі в натуру: намічається положення колійної вісі, стрілочних переводів, прирейкових споруд.
2. Влаштування земляного полотна
Земляні роботи з облаштування залізничного полотна включають розрівнювання, трамбування (ущільнення), осушення споруджуваного полотна. А також створення насипів, нарізку виїмок, засипку і інші роботи, в ході яких земляне полотно приводиться у відповідність з проектом.
3. Влаштування водопропускних споруд
Такі споруди влаштовують в місцях перетину залізниці з струмками, ярами або балками, по яким стікає вода від дощів або танення снігу. Для вільного руху води будують мости, встановлюють водопропускні труби, дренажні лотки і системи.
4. Влаштування залізничного полотна
На підготовлене земляне полотно здійснюється монтаж рейкошпальної решітки та стрілочних переводів. Проводиться будівництво тупикових упорів і влаштування засобів Сигналізації та Централізації.
5. Влаштування приколійних споруд
- влаштування вантажно-розвантажувальних майданчиків і майданчиків складування вантажів;
- влаштування вантажної рампи;
- прокладання підкранових колій;
- встановлення залізничних ваг і лебідок;
- влаштування естакад або підвищених шляхів;
- влаштування автомобільних під’їздів і переїздів через колії.
Зв'язатися з нами
Важливою складовою залізничної структури є під’їзні шляхи. Вони пов’язані з будь-яким промисловим або комерційним виробничим підприємством. При правильному проектуванні дозволяють забезпечити завантаження / розвантаження вагонів, повноцінне їх рух по магістралі. Це гарантує ефективне партнерство з контрагентами та можливість якісного товарообороту в Україні. Це стрілочні переїзди, що знаходиться в безпосередній власності підприємств.
Повноцінну роботу шляхів незагального корстування дозволяють реалізувати: пристрій стрілочного переводу, сигнальне оповіщення, наявність естакад. Щоб попередити дисфункцію всіх складових, необхідно дотримати норми і правила будівництва, що діють в Україні.
Будівництво залізничних колій незагального користування: етапи
Будівництво шляхів передбачає ряд необхідних робіт, дотримання яких є запорукою якісного результату. В першу чергу вибирається земельна ділянка і оформляються права власності на неї. З цього моменту можна починати будівництво залізничного переїзду і під’їзної колії. Здійснюється перехід в підготовчий етап, що включає в себе наступні операції:
- Оцінюється грунт, на якому зводиться залізничний переїзд. Проводяться геологічні та геодезичні дослідження. Оцінюється екологічна обстановка, в тому числі наявність інших підприємств в доступній близькості.
- Визначення місця, де будуть встановлені залізничні стрілочні переводи і основні шляхи, інші дороги.
- Узгодження технічних умов із замовником.
Далі будівництво залізничного переїзду включає в себе реалізацію проектних робіт. На основі технічних умов, інженери розробляють проект і погоджують його в держслужбах.
Третій етап присвячений будівельних робіт на об’єкті:
- Проведення земляних робіт – підвезення і розподіл необхідного насипу, баластної системи.
- Організація виносу комунікацій.
- Установка штучних споруд – лотків, водовідведень труб, водопропускних об’єктів. На даному етапі монтується верхня будова колії залізниць.
- Виправлення шляху, надання стійкості.
- Установка настилу, організація централізації шляху.
- Робота з автоматикою, укладка стрілочного переводу, систем очищення снігу та інших споруд.
- Монтаж електроконтактної мережі, будівництво залізничних мостів (проект залізничного моста складається окремо), станцій і об’єктів інфраструктури.
Завершальний етап – прийом дороги, введення в експлуатацію, отримання інструкції, паспорта обслуговування.
Пристрій під’їзної колії
Шлях незагального користування складається з наступних елементів:
- Верхня будова залізничної колії. До цієї складової відносяться стрілочні переводи, система баласту, рейкошпальної решітки, скріплення металевих складових. В цілому споруда верхньої будови колії є єдиною конструкцією, яка розрахована на велике навантаження локомотивів і стійкість до впливу коліс.
- Нижня будова колії. До неї відносяться водовідвідні споруди, земляне полотно і будови різного призначення. Нижня будова залізниці служить постійною опорою для верхньої. Коли земляний покрив має нерівності, в місцях відхилень роблять насипи, а на підвищених ділянках – виїмки, які необхідно зміцнювати, організовувати в даних місцях водовідведення.
Щоб забезпечити пропуск автотранспорту через залізничний шлях, проектується будівництво шляхопроводів, переїздів на різних або одному рівні (в залежності від проекту). Для пішоходів слід передбачити будівництво залізничного моста, тротуарів, тунелів. Якщо ряд будівель вже присутні, можливо буде потрібно додаткове планування заходів по відновленню, наприклад, реконструкція залізничного мостуабо інших споруд.
Під час планування шляхів, слід передбачити наявність електрорейкових ланцюгів з сигнальним оповіщенням, сигнальними та дорожніми знаками. Обов’язково пристрій колійних загороджень.
Укладання верхньої будови колії включає в себе рейки, стрілочний перевод (або декілька), які забезпечують потрібний напрямок рухомих складів. Елементи взаємопов’язані між собою.
Будівництво під’їзних залізничних колій в компанії “Захід Шляхбудтранс”
Наша компанія “Захід Шляхбудтранс” надає послуги з проектування та будівництва залізниць шляхів незагального користування в комплексі. Це означає, що співпраця з клієнтами, з яким працюють наші інженери і майстри, включає в себе такі пункти:
- Підготовка документації: розробка рейкошпальної решітки, сигнального, обмежувального обладнання, проект залізничного моста і інших будівель для створення комфортної інфраструктури.
- Отримання дозволу на будівництво – в короткі терміни, завдяки чітко налагодженим каналам.
- Будівництво. У розпорядженні нашої компанії спеціалізоване обладнання (залізничні крани, виправочн техніка, летючки, вимірювальні і дефектоскопні візки та ін.). Ми також самостійно організуємо тимчасовий залізничний переїзд для потреб будівництва.
- Нагляд. Всі етапи робіт контролюються нашими інженерами в безперервному режимі. Це дозволяє гарантувати якість за підсумками роботи на території замовника.
Також наша компанія готова взяти на себе інші види робіт, пов’язані з відновленням залізничного шляху незагального користування:
- Капітальний ремонт залізничного моста, станцій.
- Реконструкція сигнального обмежує обладнання.
- Поверхневий ремонт залізничного моста, станцій.
- Робота з оцінкою стану верхніх і нижніх елементів шляхів і інші заходи, які визначаються індивідуально за запитом клієнта.
Зверніться до наших майстрів за отриманням докладної інформації. Надіслати онлайн-заявку ви можете в формі, розміщеної на цій сторінці.